Download gratis de
demoversie van

4CIS CRM Software

en overtuig uzelf van de mogelijkheden


Onze kernpunten:
1.  Perfecte software
2.  Prima support
3.  Scherpe prijzen



Tel: 040 282 38 36
Alt: 0624 77 30 55

4CIS BV
Garnichweg 55
5625 NG EINDHOVEN
info@4cis.nl



     
relatiebeheer >>>

4CIS CRM Software

4CIS CRM Software is een compleet softwarepakket voor uw bedrijfsadministratie.

Download vrijblijvend de demoversie van 4CIS CRM Software

Relatiebeheer

Het relatiebeheer in 4CIS CRM Software zorgt ervoor dat u een vaste plaats heeft waar u gegevens van uw klanten, prospects en leveranciers bewaart, zowel voor u als voor uw medewerkers. Iedereen werkt met dezelfde gegevens. Het relatiebeheer in 4CIS CRM Software is gekoppeld met het KvK Handelsregister en u kunt met één klik, gratis, de juiste bedrijfsgegevens ophalen.

Meer informatie over relatiebeheer

Project management

Als u op een projectmatige manier werkt, kunt u goed met 4CIS CRM Software uit de voeten. U kunt uw projecten opdelen in deelprojecten en per onderdeel een budget en een voortgangsbewaking bijhouden. Project management in 4CIS CRM Software werkt samen met de urenregistratie en de kostenregistratie. Tevens kunt u uw projecten op een eenvoudige manier factureren; of u nu werkt op regiebasis of afgesproken prijzen hanteert.

Meer informatie over project management

Urenregistratie

4CIS CRM Software biedt diverse mogelijkheden tot het bijhouden van uren en kosten. Met name als u het afzet tegen de budgetten in projecten, levert dit goede, sturende informatie op. U kunt uw medewerkers zelf de uren laten invoeren, of dat centraal doen. Hoe dan ook: geen uurtje gaat meer verloren!

Meer informatie over urenregistratie

Documentbeheer

Documentbeheer in 4CIS CRM Software zorgt ervoor dat uw tekstverwerker en emailprogramma nog krachtiger worden. Email met uw relaties is zichtbaar bij de klanten. Iedereen binnen uw organisatie werkt met dezelfde templates, hierdoor heeft uw bedrijf een uniforme uitstraling. De gegevens uit 4CIS CRM Software worden automatisch ingevuld in uw brieven.

Meer informatie over documentbeheer

Mailings maken

Met mailings kunt u op een goedkope manier veel relaties bereiken. U kunt met 4CIS CRM Software mailings per post of per email versturen. Uiteraard geheel gepersonaliseerd.

Meer informatie over mailings maken

Offertes maken

4CIS CRM Software beschikt over een centraal productenbestand. Hiermee is het maken van offertes en facturen een stuk gemakkelijker geworden. Wij helpen u met het maken van een mooie offerte brief. Omdat al uw lopende offertes op één plek bewaard worden, laat u geen kans meer liggen. Tevens kunt u uw offertes gebruiken om een omzetprognose mee te maken. Offertes kunnen in één klik worden overgezet naar orders en facturen.

Meer informatie over een offerte maken

Facturen maken

Een strak debiteurenbeheer kan het verschil maken tussen een goed jaar en een slecht jaar. Zeker in economisch mindere tijden is het belangrijk om op een correcte en vlotte manier te factureren. 4CIS CRM Software helpt u daarbij. Uw facturen zien er goed uit. Informatie uit de facturering kan in diverse formaten worden aangeleverd aan uw boekhoudsoftware. Opvolging van uw facturen is eenvoudig met het juiste gereedschap: 4CIS CRM Software.

Meer informatie over een factuur maken

Agendabeheer en actielijsten

U beschikt met 4CIS CRM Software over een centrale agenda voor uw hele bedrijf. Iedere medewerker heeft zijn eigen agenda die u in groepen kunt verdelen. Zodoende kunt u een agenda maken voor uw hele verkoopafdeling of serviceafdeling. U kunt uw agenda's synchroniseren met Outlook.

Iedere medewerker heeft een eigen ToDo lijst in 4CIS CRM Software. Hierin kunnen zij hun acties op een overzichtelijke manier beheren. Afgehandelde taken worden automatisch verborgen.

Meer informatie over agendabeheer en actielijsten

Helpdesk management en Ticketbeheer

Origineel ontworpen voor onze eigen helpdesk, bleek het voor vele klanten van ons een waardevol hulpmiddel voor de service afdeling. Klachten van relaties kunnen op een duidelijke manier behandeld worden. Klachten krijgen automatisch een ticketnummer en een verantwoordelijke medewerker. Uw relaties zullen merken dat u op een serieuze manier omgaat met klachten. Op deze manier kunt u met 4CIS CRM Software van uw servicedesk een paradepaardje maken voor uw bedrijf!

Meer informatie over helpdesk management en ticketbeheer

Orderverwerking en voorraadbeheer

4CIS CRM Software voorziet in uw logistieke processen. Met orders, bestellingen, leveringen en ontvangsten wordt uw voorraad op een foutloze manier aangestuurd. Offerteaanvragen en opdrachten aan uw leveranciers kunnen snel worden gemaakt. Omdat 4CIS CRM Software een aankoopgeschiedenis bijhoudt, weet u altijd wat u vorige keer voor een levering betaald heeft.

Meer informatie over orderverwerking en voorraadbeheer

Management informatie

Naast het stoppen van al uw gegevens in 4CIS CRM Software kunt u er ook belangerijke management informatie uit halen. Is uw bedrijf winstgevend? Heeft uw bedrijf last van de economische crisis? Waar zitten uw belangrijkste klanten? Op welke producten of productgroepen maakt u winst of verlies? Al deze en veel meer management informatie kunt u snel en eenvoudig opvragen met 4CIS CRM Software. 4CIS CRM Software geeft u de mogelijk om al deze gegevens overzichtelijk via grafieken te tonen.

Meer informatie over management informatie

Download vrijblijvend de demoversie van 4CIS CRM Software